علی دایی در اقدامی جالب و قابل توجه ، نزدیک شدن نکونام به شکستن رکوردهای تعداد بازی ملی را تبریک گفت و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

پیام علی دایی برای نکونام: منتظر افتخارآفرینی تو و همبازیانت هستم

در حالی که برخی بر این باورند که بازی کردن نکونام مقابل عراق صرفا به منظور شکستن رکورد بازی های ملی علی دایی بوده ،سرمربی سابق پرسپولیس طی پیامی به کاپیتان تیم ملی از این موضوع ابراز خوشحالی کرد. در این پیام آمده است:
کاپیتان محترم تیم ملی
تلاش هایت را ارج می نهم و از اینکه به زودی عنوان بیشترین بازی ملی در تیم کشورمان نصیب تو می شود از صمیم قلب خوشحالم و به تو تبریک می گویم. برای این رکورد داخلی ، آرزویم شکستن رکورد بهترین گلزن ملی دنیا توسط یک ایرانی است که ان‌شاالله این رکورد در دست یک ایرانی باقی بماند.

می دانم کارلوس کروش از تدارکات تیم دلخور است و آنگونه که شایسته تیم ملی بود این تیم تجهیز و آماده نشد اما با شناختی که از این مربی بزرگ و تو و همبازیانت دارم می دانم که در عرصه جام ملت ها افتخارآفرینی خواهید کرد و نشان می دهید که با وجود همه مشکلات ها می توان فعل خواستن را صرف کرد.

به عنوان یک هوادار تیم ملی در لحظه لحظه بازی هایتان خود را کنارتان می بینم و برای موفقیت این تیم دعا می کنم.ان‌شاالله برای دیدار فینال در استرالیا خواهم بود تا از نزدیک جام را در دستان کاپیتان تیم کشورم و سایر ملی پوشان ببینم.

به کاستی ها و برخی اظهارات مغرضانه توجه نکن.تردیدی ندارم که تو و همبازیانت به همراه کروش و کادرش شایسته بهترین ها هستید.به امید سربلندی ایران و ایرانی. 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, | 13:23 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

شما هم از این کارا بلدید؟

شما این کار را بلدید؟ (عکس بسیار جالب)

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : دو شنبه 15 دی 1393برچسب:, | 12:30 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

داستان,داستان تفاهم

مرد از راه می رسه ناراحت و عبوس


زن : چی شده؟
مرد : هیچی ( و در دل از خدا می خواد که زنش بی خیال شه و بره پی کارش)

زن حرف مرد رو باور نمی کنه : یه چیزیت هست.بگو!
مرد برای اینکه اثبات کنه راست می گه لبخند می زنه

زن اما "می فهمه”مرد دروغ میگه : راستشو بگو یه چیزیت هست
تلفن زنگ می زنه

دوست زن پشت خطه
ازش می خواد حاضر شه تا با هم برن استخر

از صبح قرارشو گذاشتن
مرد در دلش خدا خدا می کنه که زن زودتر بره

زن خطاب به دوستش: متاسفم عزیزم.جدا متاسفم که بدقولی می کنم
شوهرم ناراحته و نمی تونم تنهاش بذارم!

مرد داغون می شه
"می خواست تنها باشه”


.
.

.
.
.
.


مرد از راه می رسه
زن ناراحت و عبوسه

مرد : چی شده؟
زن : هیچی ( و در دل از خدا می خواد که شوهرش برای فهمیدن مساله اصرار کنه و نازشو بکشه)

مرد حرف زن رو باور می کنه و می ره پی کارش
زن برای اینکه اثبات کنه دروغ می گه  دو قطره اشک می ریزه

مرد اما باز هم "نمی فهمه” زن دروغ میگه
تلفن زنگ می زنه

دوست مرد پشت خطه
ازش می خواد حاضر شه تا با هم برن استخر

از صبح قرارشو گذاشتن
(زن در دلش خدا خدا می کنه که  مرد نره )

مرد خطاب به دوستش : الان راه می افتم!
زن داغون می شه

"نمی خواست تنها باشه”
و این داستان سال  های سال ادامه داشت

و زن و مرد در کمال خوشبختی  و تفاهم در کنار هم روزگار گذراندند.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : یک شنبه 14 دی 1393برچسب:, | 9:53 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

 انتشار تصاویر شارکی جاما، یکی از آدمکش های استرالیایی داعش در زمانی که مانکن بود، باعث توجه رسانه های بین المللی به وی و وضعیت سیاسی و اجتماعی استرالیا و ادعاهای مقامات این کشور شده است.

یک داعشی، زمانی که مانکن بود! +عکس

به نوشته دیلی میل و ام بی سی، شارکی جاما یک شهروند دورگه استرالیایی است که زمانی با شرکت های تبلیغاتی در بازار پوشاک ملبورن و سیدنی همکاری می کرد، اما به پیشنهاد یکی از دوستانش در دانشگاه، تصمیم به ترک کشور گرفت و راهی سوریه و سپس فلوجه در عراق شد تا از این به بعد به عنوان یکی از اعضای داعش به جان مردم سوریه و عراق بیافتد.

 یک داعشی، زمانی که مانکن بود! +عکس

یک داعشی، زمانی که مانکن بود! +عکس

یک داعشی، زمانی که مانکن بود! +عکس

یک داعشی، زمانی که مانکن بود! +عکس

یک داعشی، زمانی که مانکن بود! +عکس

یک داعشی، زمانی که مانکن بود! +عکس

یک داعشی، زمانی که مانکن بود! +عکس

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : جمعه 12 دی 1393برچسب:, | 10:10 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی مشخص شد

به گزارش طرفداری، شماره پیراهن 23 بازیکن تیم ملی در جام ملت های آسیا 2015 مشخص شد.
شماره پیراهن 23 بازیکن اعزامی تیم ملی ایران به این رقابت‌ها به شرح زیر خواهد بود:
1-علیرضا حقیقی
2-خسرو حیدری
3-احسان حاج‌صفی
4-سیدجلال حسینی
5-امیرحسین صادقی
6-جواد نکونام
7-مسعود شجاعی
8-مرتضی پورعلی گنجی
9-امید ابراهیمی
10-کریم انصاری‌فرد
11-وریا غفوری
12-محسن فروزان
13-وحید امیری
14-آندرانیک تیموریان
15-رامین رضائیان
16-رضا قوچان‌نژاد
17-سروش رفیعی
18-علیرضا جهانبخش
19-هاشم بیک‌زاده
20-سردار آزمون
21-اشکان دژاگه
22-علیرضا بیرانوند
23-مهرداد پولادی
در این لیست پیراهن شماره یک تیم ملی به علیرضا حقیقی اختصاص پیدا کرده و شماره 8 نیز به مرتضی پورعلی‌گنجی رسیده است.
به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران از یکشنبه 21 دی‌ماه کار خود را به صورت رسمی در جام ملت‌های 2015 آسیا آغاز کرده و در مرحله سوم این رقابت‌ها در همین روز به مصاف بحرین خواهد رفت.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, | 10:38 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

او علی کریمی است با مختصات خاص خودش. یک بار دیگر آمپر چسباند. او رفت ، با کارلوس کروش هم نتوانست کار کند. دوباره ساکش را بست و درحالی که در عصبانیت حرفهای تندی هم می زد ، هتل المپیک را ترک کرده و رفته. چرا رفته؟ خودش نوشته رفته چون:« نمی توانسته خدمت کند ، نخواسته که خیانت کند. » اصل ماجرا چه بوده؟ این روایت پرسپولیسی هاست:«چون کادرفنی محمد نوری را انتخاب نکرده ، کریمی شاکی شده و رفته...» روایتی که خیلی به واقعیت نمی تواند نزدیک باشد چون همین چند روز قبل او در حضور وزیر ورزش خواسته بود دو بازیکن به تیم ملی اضافه شوند.دو بازیکن سرباز تیم. شایعه دیگر ماجرای نشستنش روی سکوهاست . اینکه برایش جایی روی نیمکت ندارند پس ناراحت شده .البته این را علی از همان لحظه اول می دانسته. اینکه مدرک مربیگری ندارد و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مثل فدراسیون خودمان نیست که مثلا برای علی کریمی کارت مسئول تدارکات صادر کند و او با آن کارت روی نیمکت بنشیند. شایعه سوم اما بدتر از همه شایعات قبلی است. او شاکی بوده ، شاکی از تبعیض در پرداخت پاداش ها از سوی وزارت ورزش . اینکه چرا پاداش فقط به بازیکنان جام جهانی رفته تعلق گرفته؟چرا به کادرفنی داده نشده و او این را توهین به خود و همکارانش می داند. علی که در همان دیدار با وزیر مثل دیگر اعضای کادرفنی گفته بود دغدغه مالی ندارند. او که روز اول گفته بود امده تا چیز یاد بگیرد چه بی موقع اردو را ترک کرد ، آن هم در روزی که دلخور بوده از صبحش و می گویند پیگیر ماجرایی بوده که بی ارتباط به خبر پاداش های اخیر وزارت ورزش نبوده است.

همین چند روز قبل بود که در دیدار با وزیر ورزش همه را امیدوار کرده بود به داشتن یک مربی بزرگ ایرانی متفاوت. پسری که چشم در چشم وزیر ورزش می گوید:«اگر تیم ملی کمپ تمرینی درست داشت ، اگر کفپوش سالنی که رویش نشستیم برای دوران مدیریت صفایی نبود ، اگر به زیرساخت های ورزش می رسیدیم نیاز نداشتیم برای اردوی تمرینی به آفریقا برویم.» هم او که پیشتر گفته بود:« رفته اند در اهواز شهر آفتاب ورزشگاهی 50 هزار تفری ساختند که همه 50 هزار نفر زیر تیغ آفتاب می مانند.» او که تک واژه هایی می گوید از جنس دانستن. او اما در عمل همیشه در بزنگاهها کاری را می کند که نباید بکند. یکبار پروین ، بار دیگر برانکو ، یکبار دایی ،مدتی با قطبی و دفعه بعد یحیی ، گاهی بلاژویچ و حتما زمانی هم با هیتسفلد . او عادت دارد به زدن زیر همه چیز و رفتن. اگرچه او برای کروش همه آنچه مربی نیاز داشت را انجام داد ،او زمانی از اردو رفت که تیم ملی عازم مسابقات بود و دیگر سرمربی دغدغه فشار افکار عمومی برای حضور دستیار ایرانی را ندارد. بازی اما برای او طور دیگری است. او به تیم ملی پشت کرده. برای بار چندم.

علی اما همانی است که خیلی ها برای کارهای خارج از فوتبالش دوستش دارند. او که دست به خیر است ، شهامت دارد و می تواند لیدری مناسب برای جریان های اجتماعی باشد. پسری که انگار ساخته شده تا ستاره رسانه ای باشد. برای انتقاد ، برای هدیه دادن پیراهن و برای جوش آوردن های انفجاری. شاید او جنسش جنس نیمکت و اعصاب و اخلاقش ، مناسب مربیگری نیست.او که فوتبال را هم خیلی دوست نداشت اما ستاره ای بود ، شاید به این فکر میکند که مرد مربیگری نیست مرد زندگی پر فشار با استرسی در مرز انفجار.

او اما فارغ از همه این عصبیت کنترل ناشدنی دوست داشتنی است و به سادگی می توان از جذابیتش به عنوان سوپراستار فوتبال گذشت.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 13:33 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

طرفداری- امروز علی کریمی در آخرین تمرین تیم ملی حاضر نشد و غیبت او شائبه‌های زیادی را ایجاد کرد و حتی شایعه انصراف کریمی از حضور در تیم ملی به طور بسیار جدی مطرح شد.

علی کریمی اردوی تیم ملی را ترک کرد؛ جادوگر با کیروش مشکل دارد؟

گفته می‌شود کریمی به برخی موارد انتقاد دارد و امروز هم به همین دلیل در اردوی قبل از سفر تیم ملی به استرالیا حضور نداشت. کاروان تیم ملی ایران امشب 22:30 به مقصد سیدنی انجام خواهد شد و شواهد گواهی می دهند که کریمی تمایلی برای همراهی تیم ملی ندارد.

برای مشخص شدن این وضعیت باید صبر کرد تا دید آیا کریمی با تیم ملی راهی استرالیا می شود یا خیر. 

علی کریمی در تمرینات امروز تیم ملی نیز شرکت نداشت. گفته می شود علی کریمی در مورد برخی مسائل و لیست تیم ملی با کارلوس کیروش مشکل دارد.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, | 9:34 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, | 10:58 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 13:27 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

 یک کارشناس‌ارشد حقوق جزا گفت: چک برگشتی از جرائم علیه اموال است که مشکلاتی فراوان در جامعه به وجود آورده و بخش عظیمی از وقت دستگاه قضایی را به خود اختصاص داده است.

محسن ملکی‌زاده، اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگ بخش مالی اشخاص و شرکت‌ها در کشورمان موضوع چک است که با توجه به مقررات مربوط به چک و عدم آشنایی مردم به قانون آن زمینه بروز کلاه‌برداری‌ها و صدور چک بلامحل و سوءاستفاده از آن زیاد شده است.

وی با بیان این‌که «باید قبل از دادن دسته‌چک به یک فرد قوانین و فرهنگ استفاده از آن به‌طور کامل آموزش داده شود» افزود: خیلی‌ها به دلیل ناآگاهی و استفاده ناصحیح از چک دچار مشکلات فراوان شده و حتی سر از زندان درمی‌آورند و بسیاری از زندانی‌ها را افرادی تشکیل می‌دهند که به سبب ناآگاهی از قانون چک گرفتار شده‌اند.

وی با بیان این‌که «دارندگان چک و صاحبان حساب‌جاری اگر موارد قانونی مربوط به استفاده از چک را رعایت کنند، از دسته‌چک آنان سوءاستفاده نمی‌شود و یا سوءاستفاده به حداقل ممکن می‌رسد» در توصیه به این افراد گفت:

- در هنگام نوشتن متن چک سعی کنید خودتان و با قلم خود متن چک را بنویسید، حتی اگر طرف مقابل مورد اعتماد شما باشد، هرگز اجازه ندهید دیگران متن چک را بنویسند.

- در قسمت «مبلغ چک» میزان آن را هم به‌صورت ریال و هم تومان بنویسید و همچنین در قسمت «در وجه» سعی کنید که وجه را به اسم شخص بنویسید و تا می‌توانید از نوشتن کلمه حامل خودداری کنید.

- بعد از آن‌که اسم طرف را نوشتید، برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی بنویسید که چک «بابت» چه چیزی صادرشده است.

- در داخل شکل مستطیل که باید مبلغ به عدد نوشته شود سعی کنید از سمت چپ با کمترین فاصله به حرف «ر» در کلمه «ریال» شروع به نوشتن کنید و پس از نوشتن مبلغ در جلوی آن تا انتهای مستطیل خط تیره کشیده شود.

- پس از نوشتن عدد موردنظر برای جلوگیری از زیاد نمودن رقم، چسب نواری روی مبلغ چسبانیده شود.

- سعی کنید چک را به‌آرامی بنویسید و از شتاب‌زدگی و عجله در نوشتن خودداری کنید و تا آن‌جا که ممکن است بدون قلم‌خوردگی چک صادر شود.

- چنانچه بدون قلم‌خوردگی چک را نوشتید و امضاء کردید در بالای شکل مستطیل که رقم نوشتید این کلمه را امضاء کنید؛ × بدون خط‌خوردگی × و دو طرف آن را با علامت ضربدر ببندید.

- چنانچه در هنگام نوشتن دچار قلم‌خوردگی شدید ولو این‌که حرف یا یک عدد باشد پشت چک قید کنید که مبلغ فلان و تاریخ فلان صحیح است.

- در انتخاب امضاء برای چک سعی کنید از امضاء ساده که به‌راحتی قابل جعل باشد خودداری کنید و زیر امضاء نام و نام خانوادگی را به همراه تاریخ با خط خود قید کنید.

- پس از صدور چک ته چک را نیز کامل کنید و تاریخ چک و مبلغ چک و این‌که چک را به چه کسی داده‌اید حتماً قید کنید.

- از نمونه امضاء خود در قسمت ته چک و برگه و جلد دسته‌چک خودداری کنید تا چنانچه چک یا دسته‌چک مفقود شد یا مورد دستبرد قرار گرفت جعل نمونه امضاء صورت نگیرد.

- همیشه سعی کنید دسته‌چک را در جای امن قرار دهید تا به‌راحتی قابل‌دسترسی برای دیگران نباشد.

- چنانچه دسته‌چک یا یک برگ چک مفقود یا مورد سرقت قرار گرفت در اسرع وقت به بانک اطلاع دهید و طبق ماده 14 قانون چک ظرف مدت یک هفته به دادسرا مراجعه نموده و ضمن طرح شکایت دستور قضایی را به بانک تحویل دهید. چنانچه به دادسرا مراجعه نشود و دستور قضایی صادر نگردد بانک مسئولیتی نخواهد داشت و می‌تواند وجه چک را پرداخت و یا چک را برگشت بزند.

- اگر در متن چک جعل و دست‌کاری صورت گیرد و یا مورد کلاه‌برداری قرار گیرد و یا اختلاف حساب وجود داشته باشد مطابق بند 14 عمل نمایید و چنانچه معامله و یا قراردادی با چک صورت گرفت شماره چک و مبلغ چک و تاریخ آن حتماً در متن قرارداد قید شود.

- از ضمانت با چک نسبت به افرادی که نمی‌شناسید یا احتمال عدم پرداخت او را می‌دهید خودداری کنید.

- با توجه به مشکلات و تراکم کار در بانک و برای جلوگیری از برگشت خوردن چک سعی کنید مبلغ چک را یک روز قبل از موعد آن در بانک تأمین کنید و چنانچه در تأمین وجه چک در موعد مقرر دچار مشکلی شدید حتماً با دارنده چک هماهنگی کرده به او اطلاع دهید و از او درخواست مهلت نمایید تا با برگشت خوردن چک و بدحسابی مواجه نشوید.

- کسی که چک بلامحل صادر کند علاوه بر اینکه دادگاه او را به پرداخت مبلغ چک و خسارت وارده محکوم می‌کند به مجازات حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد، پس با دست خود خودمان را گرفتار نکنیم و چنانچه چکی را بابت ضمانت یا تخلیه ملکی به‌طرف مقابل دادید حتماً از او رسید اخذ کنید.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 10:41 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |
تاريخ : چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:, | 12:6 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |

سامان مقدم کارگردان سینما و تلویزیون تصویری از الیزابت تیلور را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است. و نوشت: «الیزابت تیلور سال ۱۹۷۶ در ایران». الیزابت تیلور در سال ۱۹۷۶ به دعوت اردشیر زاهدی سفیر وقت ایران در ایالات متحده به ایران آمد و به مشهد و شیراز سفر کرد.

اخبار , اخبار فرهنگی , الیزابت تیلور

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تاريخ : دو شنبه 1 دی 1393برچسب:, | 10:27 | نویسنده : حسین ملکی ارجقی |